Søk produkt:

Kontakt oss

Velkommen!

Vår vanlige spørsmål-side er full av informasjon. Svaret på spørsmålet ditt kan allerede finnes der.

Ikke-europeere (USA, Canada, Asia osv): Besøk vår internasjonale kontakter side.

Reparasjon og garanti: For varer som IKKE er kjøpt via nettbutikken til Fjällräven, vennligst kontakt forhandleren din og denne vil håndtere forespørselen din. Om du ikke er sikker på hvem dette er, finner du navnet på kvitteringen din.Dersom du av en eller annen grunn ikke får kontakt med forhandleren din, kan du ta kontakt med Fjällräven-kontoret i ditt land.

Om du er/ønsker å bli en forhandler: Besøk vår internasjonale kontakter side.

 



Fjällräven ligger i Örnsköldsvik i Sverige, så du kan skrive til oss på SVENSK eller ENGELSK, så vil vi hjelpe deg.

Hvis det haster med henvendelsen din, vennligst kontakt oss via telefon så kan vi hjelpe deg raskere, (internasjonale takster kan gjelde).

I skjemaet nedenfor kan du velge det mest passende emnet. Hjelp oss med å hjelpe deg ved å gi oss så mange detaljer som mulig. Vennligst inkluder informasjon som datoen da du kjøpte varen, varens navn, artikkelnummer og ordrenummer, dersom spørsmålet ditt gjelder en bestilling.

Kontaktskjema

* Påkrevde felt

 


 

Fjällrävens kundeservice (nettbutikkrelaterte spørsmål)

Fjällrävens kundeservice holder åpent fra mandag til fredag mellom 09.00 og 17.00 (sentraleuropeisk tid). Vennligst bruk kontaktskjemaet ovenfor for henvendelsen din.

Haster det med henvendelsen din? Ring oss på: 0046 (0) 8 54518688 (kostnad som et internasjonalt anrop til Sverige).

 


 

Ikke-nettbutikkrelaterte spørsmål

Om du ikke finner svar på spørsmålet ditt på vår Vanlige spørsmål-side, vennligst send en epost til info@fjallraven.se eller ring oss på 0046 (0) 660 266200.

 


 

Retningslinjer for uoppfordrede ideer

Vi vil gjerne høre fra deg, og vi setter pris på innspill angående våre produkter og tjenester. Selskapets retningslinjer tillater imidlertid ikke at vi tar imot ideer til produkter uten at vi har bedt om det.

Denne policyen har til hensikt å forhindre misforståelser som kan oppstå hvis prosjekter som utvikles internt hos Fjällräven, ligner ideer andre har brakt på bane. Vi ber deg derfor om ikke å sende oss ideer eller produktskisser som vi ikke har etterspurt.

Hvis du allikevel sender oss uoppfordrede ideer eller skisser, vil de ikke være underlagt taushetsplikt fra vår side, og vi påtar oss ikke ansvar for eventuell bruk eller presentasjon av ideene eller skissene.

For å motta din leveranse før jul, bestill innen: 2015-12-11T15:00 Utvidet julereturperiode frem til 15. januar 2016 for bestillinger gjort mellom 20. november og 31. desember 2015.