Retur

Vi refunderer alle ubrukte varer i originalemballasjen og med merkelappene fortsatt på i 30 dager etter mottak av varen
Vi aksepterer kun produkter for retur som er kjøpt fra www.fjallraven.com. For produkter som er personlig tilpasset (Kånken Me og Kånken Me Mini), se under

For å gjøre returprosessen lettere anbefaler vi følgende trinn: 

  1. Bruk Returseddelen som du har fått med din Fjällräven-forsendelse for utfylling av anviste felter ved en eventuell retur. Bruk tallene 1 til 8 for å angi grunnen til returen.
  2. Kontakt vår kundeservice for å få en forhåndsbetalt adresselapp via skjemaet du finner her (åpnes i et nytt vindu) eller via telefon (0046 (0) 660 490890)

    Når du kontakter kundeservice skal følgende informasjon oppgis: Navn - bestillingsnummer - adresse - telefonnummer

  3. Etter å ha kontaktet vår kundeservice, vil du motta en e-post med den forhåndsbetalte adresselappen.
  4. Pakk forsvarlig ned varene og returseddelen i en eske. Du kan bruke esken varene kom i eller en annen eske dersom du foretrekker det.
  5. Fest adresselappen som du har mottatt fra kundeservice utenpå esken.
  6. Gi forsendelsen til et transportfirma eller ta den med til et postkontor eller forsendelsessenter.
  7. Pass på å alltid ta vare på kvitteringen du mottar, i tilfelle pakker på avveie er dette nødvendig som bevis.

Personlig tilpassede produkter

Produkter som er laget etter dine spesifikasjoner eller tydelig personlig tilpasset (dvs. Kånken Me og Kånken Me Mini) er unntatt fra angreretten (se veiledning om angreretten for mer informasjon). Hvis du vil vite mer når det gjelder feilvarer, finner du videre detaljert informasjon i våre vilkår og betingelser og også i avsnittet om feilvarer.

Tilbakebetalingsprosess:

Vi vil gjennomføre tilbakebetalingen via samme betalingsmetode som du valgte for ditt kjøp. Eksempel: Hvis du har betalt med kredittkort vil vi refundere balansen til kredittkortet ditt. Tilbakebetalingen skjer innen maks. 14 kalenderdager etter mottak av returnerte varer.

Garanti

Vi har en reklamasjonsperiode på 2 år, som begynner å løpe idet varene mottas. Vi refunderer utgiftene til returporto hvis klagen tas til følge.

Hvis du ønsker å gjøre bruk av eventuelle garantirettigheter, eller å motta en forhåndsbetalt adresseetikett, kan du kontakte vår kundeservice via skjemaet du finner her (åpnes i et nytt vindu) eller via telefon (0046 (0) 660 490890)